Marcel Grega: Televízia nás vie nielen informovať a zabávať, ale aj inšpirovať
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Aká budúcnosť čaká televíziu ako najdominantnejšie médium? Ako bude televízne vysielanie vyzerať o pár rokov? Nahradia ho iné formáty alebo si dokáže udržať svoju silnú pozíciu? Pri príležitosti Svetového dňa televízie, ktorý si pripomíname 21.novembra, sa budeme o týchto témach rozprávať s dlhoročným mediálnym manažérom. Naše pozvanie prijal predseda predstavenstva Asociácie televíznych vysielateľov Slovenska a generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega. Ja som Mario Marcinek, spolu so mnou tu je Peter Papanek, vitajte pri počúvaní podcastu PORADA.